Alle kleuren van de Regenboog

Anne Scholte

( Lid van team: Alle kleuren van de Regenboog  )

Al weken kijken onze kids reikhalzend uit naar hun verjaardag. Cadeautjes op het grote bed, ontbijt met taart, trakteren op school en het vieren van hun kinderfeestje. Zorgvuldig kiezen ze een thema en vaak zijn we al dagen voor het feest aan het knutselen aan traktaties en spelletjes. De avond voor hun verjaardag maak ik een taart in het door hun gekozen thema. Heerlijke tradities waar ons hele gezin zo van geniet. Vooral omdat we ons ook beseffen dat niet alle kinderen hun verjaardag (zo) kunnen vieren. Daarom doen we graag iets terug. Stichting Jarige Job zorgt ervoor dat ieder kind zijn verjaardag kan vieren. In een verjaardagspakket zit namelijk alles voor een leuk feestje! En die pakketten ga ik tijdens de inpakmarathon inpakken! Helpen jullie ook mee? Door geld te doneren kan Stichting Jarige Job nog meer pakketten maken. "Ieder kind een feestje!"