Team Hyrox gaat voor de Marathon!

Team Hyrox

( Lid van team: Animal Kingdom  )

Team Hyrox gaat voor de (inpak) Marathon!

Je dacht toch niet écht dat wij een marathon zouden gaan lopen? Dat is ons nét wat stapjes te ver! Nee, we steken onze klauwen uit de mouwen en doen mee met de inpakmarathon van Stichting Jarige Job. Want ieder kind verdient een verjaardag!

Wij zijn v.l.n.r; Pauline, Karli, Mirjam & Hanna! Dit gezellige team met enthousiaste meiden is ontstaan vanuit het wilde plan om met elkaar een HYROX te gaan doen. Na maanden trainen haalden we vorige maand de finish en we waren allemaal enthousiast; dit smaakt naar meer! Niet alleen het HYROX-avontuur, maar ook de gezelligheid met elkaar!

En zo ontstond het idee om ons in te schrijven voor de inpak-marathon van stichting Jarige Job! Karli heeft al vaker 'ingepakt' voor deze stichting en gooide het idee in de groep om mee te doen! We zijn zelf allemaal moeder en weten hoe leuk een verjaardag is voor een kind... en daarin worden soms kosten nog moeite gespaard... Dus hoe mooi is het dan om hierin ook wat voor andere kids te kunnen betekenen?

Op vrijdag 7 juni steken wij daarom onze handjes uit de mouwen en gaan wij ons inzetten om een hele hoop verjaardagboxen in te pakken voor kids die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. In deze boxen zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

1 box kost € 35,- hoe tof zou het zijn als we met elkaar een fantastisch bedrag bij elkaar kunnen inzamelen en zo veel mogelijk boxen kunnen doneren! Élke bijdrage is welkom! De stichting en de kids (& ouders) die uiteindelijk verrast worden met zo'n mooie doos zijn jullie énorm dankbaar en... onder alle donaties zullen we een aantal fantastische prijzen verloten!