Caesars & Cleopatra’s

Ik wil in dit team

Nog te gaan:

Caesars & Cleopatra's

Bereid je voor op een koninklijk festijn op ons betoverende Caesars & Cleopatra's Bal! Het is tijd om je meest majestueuze kostuum uit de kast te halen en jezelf te transformeren tot een glorieuze heerser of verleidelijke koningin voor een avond vol pracht en praal.

Haal je kostuum tevoorschijn, laat je innerlijke heerser of koningin stralen en word een deel van ons koninklijk festijn op het Caesars & Cleopatra's Bal!

Maak je majestueuze outfit helemaal af met onze accessoires.

Waar: Stichting Jarige Job

Wanneer: Vrijdag 7 juni 21:30 – 00:00 uur