Dansende Kerstballen

Nog te gaan:

Dansende Kerstballen

Dansende kerstballen en fonkelende pieken

Het is tijd om je meest sprankelende kerstkleding uit de kast te halen en jezelf onder te dompelen in de kerstsferen! Kom gekleed als een schitterende kerstbal, compleet met glinsterende versieringen, fonkelende lichtjes en betoverende kleuren, of schitter als een prachtige piek die de top van de kerstboom siert!

Dus hang de kerstverlichting maar op en ga dansend door deze shift vol met kerstmannen en rendieren!

Maak je kerstoutfit helemaal af met onze accessoires.

Waar: Stichting Jarige Job

Wanneer: Zaterdag 8 juni 07:30 – 10:00