Disco Nightfever

23:30 - 02:00 uur

Nog te gaan:

Disco Nightfever

Disco diva’s en dansvloerkoningen!

Bereid je voor op een funky Disco Nightfever! Het is tijd om je meest glitterende outfit uit de kast te halen en jezelf te transformeren tot een disco-ster voor een avond vol glitter, glamour en onvergetelijke dansmoves.

Op onze Disco Nightfever herleef je de gloriejaren van de disco en dompel je jezelf onder in de funky sfeer van de jaren '70 en '80. Laat je inspireren door de schitterende stijl van de disco; denk aan glanzende pailletten, flitsende kleuren en wapperende wijde pijpen.

Maak je disco outfit helemaal af met onze accessoires.

Tijdens deze shift pak je verjaardagsboxen in voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

Praktische informatie:
Waar: Stichting Jarige Job
Van Nelle Fabriek
Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L)
3044 BC Rotterdam

Wanneer: Zaterdag 8 juni 23:30 – 02:00  uur