Flower Power

Ik wil in dit team

Nog te gaan:

Flower Power

Zet je schrap voor een reis terug in de tijd naar de funky, kleurrijke wereld van Flower Power! We nodigen je uit om je innerlijke hippie te laten ontwaken tijdens de Flower Power Shift van de Inpakmarathon.

Graaf in je kast, trek je meest psychedelische en bloemrijke outfit aan en laat kleurrijke prints en vrolijke kleuren schitteren! Van bloemenkransen tot tie-dye shirts; alles wat een eerbetoon is aan de Flower Power-periode is meer dan welkom.

Maak je bloemrijke outfit helemaal af met onze accessoires.

Tijdens deze shift pak je verjaardagsboxen in voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

Praktische informatie:
Waar: Stichting Jarige Job
Van Nelle Fabriek
Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L)
3044 BC Rotterdam

Wanneer: Vrijdag 7 juni 11:30 – 14:00 uur