Halloween Fright Night

03:30 - 06:00 uur

Halloween Fright Night

Spoken en griezellaars!

Maak je klaar voor een angstaanjagende shift! Het is tijd om je meest huiveringwekkende kostuum uit de kast te halen en jezelf te transformeren tot een monsterlijke creatie voor een shift vol griezelig plezier en onvergetelijke schrikmomenten.

Laat je inspireren door de donkere kant en kom verkleed als je favoriete enge personage - of het nu een angstaanjagende vampier, een onheilspellende heks, of een mysterieuze geest is. We zijn benieuwd naar jouw outfit!

Maak je griezelige outfit helemaal af met onze accessoires.

Tijdens deze shift pak je verjaardagsboxen in voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

Praktische informatie:
Waar: Stichting Jarige Job
Van Nelle Fabriek
Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L)
3044 BC Rotterdam

Wanneer: Zaterdag 8 juni 03:30 – 06:00 uur