Pyjama Party

Nog te gaan:

Pyjama Party

Nachtbrakers!

Maak je klaar voor een shift vol plezier en gezelligheid op onze spetterende Pyjama Party! Het is tijd om je meest comfortabele, gekke en kleurrijke pyjama uit de kast te halen en jezelf onder te dompelen in een shift vol knusheid en plezier.

Dus, trek je favoriete pyjama aan en sluit je aan bij deze nacht shift. Of je nu kiest voor een grappige pyjama, schattige onesie of een kleurrijke nachtjapon, het is allemaal welkom!

Tijdens deze shift pak je verjaardagsboxen in voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

Maak je pyjama outfit helemaal af met onze accessoires.

Praktische informatie:
Waar:Stichting Jarige Job
Van Nelle Fabriek
Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L)
3044 BC Rotterdam

Wanneer: Zaterdag 8 juni 01:30 – 04:00  uur