Schip AHOY

Nog te gaan:

Schip AHOY

Ahoy, piraten en matrozen,

Het is tijd om je piratenkostuum uit de kast te halen, je ooglapje op te zetten en je beste papegaaienvriend mee te nemen. We gaan namelijk op zoek naar verborgen schatten op de woeste zeeën!

Laat de wind in je zeilen waaien en kom verkleed als de meest gedurfde piraat of stoere matroos die je kunt zijn. Verspreid het woord onder je bemanning en nodig ze uit om aan boord te komen voor een onvergetelijk avontuur op zee.

Maak je “Schip AHOY” outfit helemaal af met onze accessoires.

Waar: Stichting Jarige Job

Wanneer: vrijdag 7 juni 15:30 – 18:00 uur