Wilde Westen

Ik wil in dit team

Wilde Westen

Bereid je voor op een avontuur terug in de tijd naar het ongerepte Wilde Westen! Stap aan boord van de Outlaw Express en laat de innerlijke cowboy of cowgirl in jou naar boven komen.

Trek je meest stoere westernoutfit uit de kast en laat je meeslepen in een wereld van cowboylaarzen, leren jassen, tooien en cowboyhoeden! Pak je lasso maar en maak je los van je totempaal om je handen uit de mouwen te steken.

Maak je westerse outfit helemaal af met onze accessoires.

Waar:Stichting Jarige Job

Wanneer: Vrijdag 7 juni 13:30 – 16:00 uur